موسسه جامع خدمات سینمایی و تبلیغاتی

تهران –خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد کوچه زرین شماره تماس: 242 888 22 021 شماره تلگرام: 16 69 779 0912 ایمیل: episodefilmcompany@gmail.com

موسسه جامع خدمات سینمایی و تبلیغاتی

تهران –خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد کوچه زرین شماره تماس: 242 888 22 021 شماره تلگرام: 16 69 779 0912 ایمیل: episodefilmcompany@gmail.com

بهترین دوربین های عکاسی ورزشی

بهترین دوربین های عکاسی ورزشی

این که قرار است شما از یک بازی ورزشی مثل بسکتبال عکاسی نمایید باید بهترین دوربین های عکاسی ورزشی در اختیار داشته باشید . بهترین دوربین برای عکاسی ورزشی ، یعنی دوربینی که از سرعت عمل بالایی برخوردار است و همچنین سیستم انعطاف پذیری برای تعویض لنز خوبی داشته باشد . معمولا دوربین هایی با سنسور بزرگ تر برای این سبک عکاسی ترجیح داده می شوند . بهتر است خود دوربین جمع و جور و سبک باشد . در مقاله زیر ده نمونه از بهترین دوربین های طراحی شده برای عکاسی ورزشی را معرفی می کنیم . این دوربین ها از نظر ظاهری دوربین های کوچک با سنسورهای بزرگ هستند . قابلیت تعویض لنز را نیز دارند و تکنولوژی به کار رفته در آن ها برای ثبت تصاویر ورزشی عالی است .

Canon EOS- D X mark all DSLR

بهترین دوربین های عکاسی ورزشی

این دوربین یکی از جدیدترین مدل های دوربین کانن است . این دوربین ۲۰٫۲ مگاپیکسلی دارای سنسور فول فریم cmos پردازنده دو گانه DIGIC 6 و سیستم فوکوس خودکار با تراکم ۶۱ نقطه را داراست . دارای نقطه مرکزی با حساسیت ۳EV می باشد. این دوربین از آلیاژ منیزیم با دوام به شکل کاملا حرفه ای طراحی شده است . توانایی ثبت ۱۶ فریم در ثانیه و ثبت ۱۴ فریم در ثانیه همزمان با کارکرد سیستم منظره یاب را دارد . توانایی ضبط ۱۷۰ فایل خام هنگام استفاده از یک کارت حافظه محدود را دارد . ایزو دوربین دارای محدودی گسترده ۵۰ تا ۴۰۹۶۰۰ است که نشان از تواناییدوربین برای عکاسی زیر حداقل نور است . به علاوه این که می توان بدون نگرانی از این دوربین در شرایط آب و هوایی پر از گرد و غبار استفاده نمود . همچنین دوربین امکان ضبط ویدیو با رزولوشن K4 با سرعت ۶۰ فریم و ۱۰۸۰P  با سرعت ۱۲۰ فریم در ثانیه برای پخش آهسته فراهم می کند . دارای GPS  برای نشان دادن موقعیت جغرافیایی و WI-FI  برای اشتراک گذاری عکس ها است .

DSLR 5D Nikon

بهترین دوربین های عکاسی ورزشی

این دوربین ۲۰٫۸ مگاپیکسلی دارای سنسور فول فریم که با ثبت ۱۴ فریم در ثانیه و تمرکز بر روی سوژه برای عکاسی ورزشی بسیار مناسب است . این دوربین دارای سیستم فوکوس در نور کم نیز است . توانایی ثبت ۱۲ فریم در ثانیه را در زمان فوکوس دارد . محدوده ایزو دوربین ۱۰۰ تا ۱۰۲۴۰۰ است . قابلیت ضبط ویدیو ۴K همچنین متصل به سیستم WIFI است .

۵۰۰D Nikon DSLR

بهترین دوربین های عکاسی ورزشی

این دوربین ۲۰٫۹ مگاپیکسلی دارای سنسور فول فریم ، دارای فوکوس خودکار با تراکم ۱۵۳ نقطه است . دارای سرعت عکس برداری پی در پی ۱۰ فریم در ثانیه تا حداکثر ۲۰۰ فریم است . محدوده حساسیت ایزو دوربین ۱۰۰ تا ۵۱۲۰۰ است . همچنین دارای ضبط ویدیویی ۴K با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه است . مجهز به سیستم اتصالات وای فای همچنین NFC برای برقراری ارتباط با موبایل و دیگر دستگاه های پشتیبانی است .

 

 

Canon 7D Mark ll DSLR

بهترین دوربین های عکاسی ورزشی

این دوربین ۲۰٫۲ مگاپیکسلی کانن دارای سنسور APS-C با پردازنده دو گانه  DIGIC 6 و سرعت عکاسی پی در پی ۱۰ فریم در ثانیه است . ترکیب پردازنده های دو گانه و سنسور موجود بر روی دوربین باعث شده است تا محدوده ایزو دوربین بین ۱۰۰ تا ۱۶۰۰۰ برسد . این دوربین همچنین امکان ضبط ویدیو با کیفیت ۱۰۸۰HD با حداکثر ۶۰ فریم در ثانیه است . این دوربین امکان عکاسی در زوایای مختلف را فراهم کرده است و دارای وای فای برای اشتراک گذاری عکس های ثبت شده می باشد .

Pentax k II3  DSLR

بهترین دوربین های عکاسی ورزشی

بهترین دوربین های عکاسی ورزشی

این دوربین ۲۴٫۳ مگاپیکسلی دارای سنسور APS-C  و یک پردازنده تصویر PRIME 111 برای عکاسی با سرعت ۸٫۳ فریم در ثانیه است . محدودیت ایزوی این دوربین بین ۱۰۰ تا ۵۱۲۰۰ است . دارای ۲۷ نقطه جداگانه برای تشخیص سریع و تمرکز بالا دارد . کیفیت تصویر ، انعطاف پذیری بالا ، وضوح تصویر همچنین آلیاژهای مناسب به کار رفته از ویژگی های این دوربین عالی هست . سنسور دوربین به گونه ای طراحی شده است که تا حدودی لرزش دوربین را جبران می کند . می توان با این دوربین با فاصله کانونی طولانی نیز عکاسی سریع انجام داد . کیفیت ضبط فیلم این دوربین FULL HD 1080 P در فریم های مختلف ...

ادامه در سایت اپیزود فیلم =>> سایت اپیزود فیلم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.