در دنیای امروز عموم مردم وقت زیادی را در محیط خارج از منزل سپری می کنند و به واسطه تردد های زیاد در محدوده شهری و خیابان ها تحت تاثیر تبلیغات محیطی خصوصاً آگهی های نصب شده بر روی بیلبوردها عمدتاً به دلیل محل قرارگیری در مسیر های پرتردد دارای مخاطب بسیاری هستند ، این مسئله و قیمت مناسب آن نسبت به سایر ابزار تبلیغات باعث محبوبیت زیاد آن شده است. این رسانه باید به نحوی طراحی شود تا بتواند در زمان کوتاه که مخاطب در حال عبور است ، دیده شده و در ذهن حک شود یک تبلیغ خوب یک تاثیر مثبت در ذهن بر جای میگذارد و کاملاً در یادها و می توان امیدوار بود به هنگام خرید در ذهن بیننده نقش بسته باشد عکس این قضیه نیز صادق هست. مثلاً چنانچه یک تابلویی را دیده باشید که از آن خوشتان نیامده باشد یا به نظرتان مسخره میاد ، باز هم در ذهن شما نقش می بندد ولی با دید منفی. عکس ها جزء مهمی از مقالات خبری و توصیفی را تشکیل می دهند آنها ضمن افزود زیبایی به متن ، کمک شایانی به درک مطلب توسط خواننده می کنند چرا که گاه یک عکس را میتوان جایگزین تعداد زیادی از جملات بیرون نموده و مفاهیم مورد نظر را به خواننده تفهیم یا القا نمود. امروزه مردم به دلیل گرفتاری ها در زمان محدود به رابطه بیشتر دوست دارند بخوانند با در نظر گرفتن این موارد اهمیت این پژوهش آشکار می گردد.
عکاسی تبلیغاتی
استفاده از عکاسی تبلیغاتی باعث میشود تا بتوان یک کالا را با تمام جزئیات به بیننده معرفی کرد و تصویری ایده آل از آن کالا را در ذهن مخاطب بر جای گذارد در این راستا میتوان با تهیه عکس هایی که دارای کیفیت خوب ، موضوع ، ترکیب بندی و زاویه مناسب باشند بیشترین تاثیر را در بیننده گذاشت در جهت بررسی تاثیر عکس استفاده شده در آگهی این روزها و مخاطبان پرسشنامه تنظیم گردید. جامعه آماری مورد مطالعه...
ادامه در سایت اپیزود فیلم =>> عکاسی تبلیغاتی